»Izhodišče tega komentarja je, da imamo problematično dostopnost, da imamo slabo razvit javni potniški promet, kar vpliva na dostopnost tega dela prebivalstva, ki ne more uporabljati osebnega avtomobila, in posledično, da potrebujemo drugačen pogled na prometno politiko.«
»Uveljavljeni menedžerji, pa se s takšno stvarjo ukvarjajo. To je nepojmljivo. Ne vem, kaj so mislili. Da jih ne bodo dobili? Ali pa da če jih dobijo, bodo nekaj časa odsedeli, ampak ti milijoni bodo pa nekje drugje.«
»Odpoklic ali pa sprejem odstopne izjave je stvar enega dneva. Tu ne vidim nekega razloga, poslovnega razloga ali pa pravnega razloga, zakaj bi nekdo, ki je storil nekaj narobe, tudi sam ponudil odstop, zakaj bi še naprej ostal na funkciji. To mi ni logično.«
»Dolgo več ne, saj se vam ne bo izplačalo. V Ljubljani se bo v desetih letih javni prevoz tako kakovostno izboljšal, da bo postal sprejemljiva alternativa – ne bo prisilna, ampak racionalna odločitev.«
»Na slovenskem podeželju, npr. na Rakitni ali v Cerknici, se ljudje že vrsto let vozijo z avti – prvič zato, ker je prometa tam zelo malo, drugič zato, ker dvomim, da jim bo država v kratkem zagotovila učinkovit javni prevoz.«